מידע נוסף

מותגי נעלי נשים

האם זה נכון בכלל להשקיע ברכישת פריטי אופנה של מותגים מובילים? האם המותגים האלה שווים את הכסף? תרבות המותגים הפכה בעשורים האחרונים לתרבות מרכזית בעולם הצרכנות ויש רבים שסוברים שאולי למרכזית מדי. יחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מהעובדה שמותג הוא כלי צרכני חשוב שמסייע לנו לקבל החלטות רכישה בצורה חכמה ונבונה יותר. המותג מגלם בתוכו כמויות גדולות של מידע ובכלל זה כל מה ששמענו עליו מאחרים עד כה, דגמי המותג שנחשפנו אליהם, החוויה האישית שלנו עם המותג, תפיסת האיכות לגביו, תפיסת המחיר לגביו, הסטטוס החברתי של המותג ועוד. לכל מותג הערכים המובילים והבולטים שלו וברכישת מותגי נעלי נשים, חשוב שנדע להבחין בין הערכים האלה כדי לבצע את הקניה המתאימה ביותר עבורנו.

ערכי מותג בעולם האופנה

כאמור, מותג הוא כלי צרכני שמספק לנו מידע רב במילה אחת או שתיים של שם המותג. מידע זה יהיה בדרך כלל בעל מוקד ערכי ספציפי שבולט מעל ערכים אחרים. כך למשל, ברכישת מותגי נעלי נשים, תוכלי למצוא מותגים שבולטים בעיקר בזכות העיצובים האלגנטיים שלהם, בעוד אחרים יבלטו בקטגוריה הספורטיבית או הספורט אלגנט. מותגים מסוימים יבלטו בעיקר בזכות האיכות שלהם ופחות בזכות העיצוב ואחרים יבלטו לאור העיצובים פורצי הדרך והחדשניים שלהם. מותגים כמו רוקפורט, סאס, גאוקס וכדומה, מציעים מינונים שונים של אופנתיות, איכות וחדשנות בקטגוריות שונות של נעלי נשים, וכשאת יוצאת למסע קניות נעליים, חשוב שתכירי את הפערים בין המותגים השונים.

 

מדוע חשוב להכיר את ערכי המותגים?

את מבחינתך מעוניינת לרכוש זוג נעליים אחד, אולי שניים לכל היותר. את הבחירה בזוג הזה תצטרכי לעשות מתוך מאות ואלפי דגמים אפשריים, שמגיעים כולם מתוך מותגי נעלי נשים שונים. מן הסתם, אם לא תפעלי בצורה מסודרת, בסופו של דבר הבחירה שלך תהיה בחירה של מצב רוח, שתחזיק מעמד בדרך כלל מספר שבועות בודדים עד שיעלה שוב הצורך לקנות משהו חדש. כדי לעשות קנייה טובה, חשוב לדעת מה את מחפשת, מהו המותג שמציע את זה וכמובן להתמקד בו.

בחנות הנעליים מנהטן גו תוכלי למצוא מגוון רחב של מותגי נעלי נשים ובכלל זה המותגים האמריקאים המובילים רוקפורט, סאס וגאוקס. במנהטן גו תוכלי להיחשף למאות דגמי נעליים, מסודרים לפי סגנון ולפי מותג וכמובן כולם במחיר תחרותי ובמשלוח ישיר עד פתח הבית. רוצה לשמוע עוד לפני קנייה? צרי עמנו קשר עוד היום בטלפון 053-3147020.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *