מידע נוסף

נעלי עקב יפות ויוקרתיות

נעלי עקב מיוחדות

ישנו פתגם ידוע ולפיו היופי יכול להיות כואב. לכל אחד הפרשנות שלו, אבל אחת הפרשנויות מדברת על כך שלפעמים היופי עולה לנו בנוחות שלנו ולפעמים גם עד כדי כאב. את זה יודעת כל אישה שמרגישה צורך לצאת מביתה עם נעלי עקב יפות ולחזור אליו עם רגליים דואבות ועייפות. ועדיין, יש מצבים שבהם היופי שווה כל גרם של חוסר נוחות, במיוחד עם מאוד בדגמים של נעלי עקב מיוחדות, שמעניקות לך מראה יוצא דופן ובלתי נשכח, לא עבורך ולא עבור כל הסובבים אותך.

נעלי עקב לאירועים – העקב לא חייב להיות גבוה

איך שלא נסובב את זה, אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל נעל עקב הוא העקב עצמו – הגובה שלו, העובי שלו והעיצוב שלו. נעלי עקב על עקב דק וגבוה ייתפסו תמיד בתור נעלי עקב מיוחדות ולו בגלל תחושת "הפלא" שהן יוצרות בנו. יחד עם זאת, גם לאור המגמות הפמיניסטיות וגם משיקולי היצע וביקוש, מותגי הנעלה מובילים בכל רחבי העולם, משקיעים לא מעט ביצירת נעלי עקב יוקרתיות, יפות ומיוחדות גם באמצעות עקבים נמוכים יותר ודקים פחות, עקבים שהופכים את ההליכה עם נעלי עקב לחוויה סבירה ונוחה הרבה יותר. את הייחוד של נעליים אלה יוצרים אותם מותגים באמצעות העיצוב הכולל, הצבעים, המרקמים, השילובים וקווי העיצוב, וכולם יכולים להתאים לכל סוג של אירוע החל מאירוע ביתי פרטי, דרך אירוע משפחתי וכלה באירוע עסקי או דיפלומטי רם מעלה.

מה אומר עלייך העקב שלך?

אם לא היינו כולם מרגישים את זה בעצמנו, זה היה יכול להישמע אפילו מצחיק, אבל כולם יודעים שאפשר ללמוד הרבה מעקב של אישה. ישנו העקב הגבוה והדק מאוד שמשדר בעיקר סקסיות ומגיע בדרך כלל עם חצאית קצרה. ישנו העקב הנמוך והשמנמן שמשדר אסתטיקה אבל צנועה ומאופקת. בין שני אלה ישנו העקב שממנו עשויות נעלי עקב יפות – עקב שמשדר טיפוח עצמי, מודעות עצמית, אבל גם מידה בריאה של רגליים על הקרקע ואפילו צניעות במידת מה. איך תזהי את העקב הזה? כולנו מזהים אותו כשאנחנו רואים אותו, כולנו יודעים מתי זה מוגזם ומתי זה קצת פרווה מדי. יש את העקב המושלם שממנו עשויות נעלי עקב מיוחדות ולמרבה המזל כולנו יודעים לזהות אותו, בטח כשהוא מונח על הרגליים שלנו.

בחנות הנעליים מנהטן גו, תוכלי למצוא מבחר גדול של נעלי עקב לאירועים, נעלי עקב עם עקב גבוה ודקיק, נמוך ושמנמן או את אותו עקב אולטימטיבי שביניהם. במנהטן גו תמצאי נעלי עקב של מבחר מותגים בינלאומיים מובילים בעיצובים מגוונים לאישה הסקסית, הצנועה או המרשימה. את כל הדגמים של נעלי עקב יוקרתיות ומיוחדות תוכלי למצוא כבר עכשיו בקטגוריית הנשים של מנהטן גו וכן תוכלי ליצור עמנו קשר עוד היום בטלפון 053-3147020.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *